אחד החדרים החשובים ביותר בבית הוא חדר השינה. מכיוון שאנשים רבים מבלים כשליש ממשך היום שלהם בשינה, חשוב שהמיטה תהיה נכונה. ישנם המון גדלים וסגנונות שונים של מיטות לבחירה. אפשרויות אלה יכולות להקשות על מישהו לקבל החלטה. למרבה המזל, מומחי השינה שלנו הרכיבו את המדריך לרכישת מיטות המועיל הזה. על ידי ביצוע הטיפים והעצות המפורטות כאן תוכלו למצוא את מיטת חלומותיכם. להלן כמה טיפים שכדאי לזכור:

גודל המיטה

הגורם החשוב ביותר הוא גודל המיטה. המיטות מגיעות בגדלים רבים החל ממיטות נפרדות (twin bed), מיטה זוגית, מיטה לחדרי ילדים , מיטת קומותיים , מיטת קווין ומיטת קינג. השאלה הראשונה שנדרש לענות עליה היא מספר הישנים. אם יש יותר מאדם אחד במיטה, תצטרכו מיטה מלאה או גדולה יותר. אלא אם כן הישנים הם ילדים קטנים, מיטת קווין או מיטת קינג זו כנראה האפשרות הטובה יותר. שני מבוגרים שישנים במיטה זוגית יכול להיות צמוד מדי.

אם יש רק אדם אחד, מיטה זוגית היא אפשרות. לעתים קרובות, ההורים ירכשו מיטה זוגית לילדם הצעיר. לרוב זו אפשרות פחות יקרה. מצד שני, ככל שילדם יגדל, הוא או היא ירצו מיטה גדולה יותר. לכן, עדיף ללכת עם מיטה מלאה או מיטת קווין מלכתחילה. הקפידו לחשוב על גודל המיטה.

סגנון המיטה

כשגודל המיטה הוא עסק לא פחות חשוב, השלב הבא הוא להסתכל על הסגנונות. סגנון המיטה הוא לרוב שאלה של העדפה אישית; עם זאת, ישנם כמה גורמים שיש לקחת בחשבון. ראשית, וודאו שהמיטה תואמת את עיצוב החדר. לילדים צעירים לעיתים קרובות מיטה נפרדת (twin bed) מעוצבת סביב דמות אהובה. מיטת מכוניות מרוץ או מיטת חללית עולות לרוב כאפשרות.

מעבר לילדים קטנים, סגנון המיטה מוכתב לעתים קרובות על ידי המסגרת. בחלק מהמסגרות יש תחושה מאוד קלאסית עם רגליים מעוקלות וקישוטים. לעתים קרובות יותר למסגרות חדשות יותר יש מראה מודרני נקי. המסגרות מגיעות גם במגוון צבעים. כדאי להתאים את צבע המסגרת לשאר הרהיטים. זה יעזור לסגנון המיטה להתאים לשאר החדר. התבונן בכל הסגנונות הזמינים.

 

ללא ספק, מיטת החלומות של כל אחד קיימת שם בחוץ. על ידי מציאת המיטה בגודל המתאים והסגנון הנכון, שנת לילה טובה היא רק נסיעה קצרה משם. הקפידו לבדוק את כל האפשרויות הזמינות .על מנת למצוא את המזרן המתאים, בדקו את שבלול קניון העץ זו הדרך המושלמת למצוא את מזרן החלומות שלכם.

תתעוררו ותרגישו חדשים ורעננים ליום החדש על ידי השקעה בריהוט הנכון לחדר השינה. אם אתם זקוקים לעזרה במציאת החלקים הנכונים, בדקו את המדריך לרכישת פרטים לחדר השינה שלנו.

Leave a Reply