התקשרו אלינו +49 1234 5678 9

תמיכה

כיצד מתכנני אירועים בוחרים אולם אירועים

אולם אירועים

כיצד מתכנני אירועים בוחרים אולם אירועים

בחירת מקום היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שעומדות בפני אנשי מקצוע באירועים. מחקר מצא מה משפיע על ההחלטה לבחור מקומות.

תערוכות הסחר הגדולות בענף המפגשים והאירועים מתמקדות בעיקר בחיבור בין שני קהלים: אנשי אירוע ומקומות אירועים.

 

תוכניות רוכשים שנוצרו כדי להקל על חיבור זה. חלק מתוכניות הרוכשים משלמות עבור הוצאות נסיעה ולינה, נותנות גישה לטרקליני VIP ואירועים פרטיים מפוארים אם איש המקצוע מסוגל להפגין שהם מנהלים את תקציב המקום ומוכנים לקבוע פגישות.

 

טכנולוגיה לא עומדת וצופה

אחד המוקדים החזקים ביותר של ספקי הטכנולוגיה בשלוש השנים האחרונות סובב סביב אירועים מסוג זה.

מנועי חיפוש לאתרים צצו בכל מקום. אתרים בהם מתכנני אירועים המחפשים יעד או מקום חדש יוכלו למצוא את כל המידע על מועמדים פוטנציאליים.

 

חברות מסוימות, הקלו על ידי אוטומטיזציה, את תהליך בקשת ההצעה (RFP). הם סיכמו עם בעלי האתרים לענות לדרישות מתכנני האירועים.

 

אין ספק שזה אחד התחומים החמים ביותר בטכנולוגיה שבהם הטכנולוגיה עשויה להגיע להכנסות של מיליון דולר.

 

מדוע בחירת מקום כה חשוב?

אם אתה מתחיל בענף האירועים, בקרוב תבינו כי להחלטת המקום תהיה ההשפעה הגדולה ביותר על התקציב שלך ועל הביצועים הכוללים של האירוע.

 

כדי להתמקד ביתרונות האירוע, במקומות אירועים יש גם שירותי קייטרינג, מוצרים אור-קוליים וטכנולוגיה ככלל. הם מציעים חבילות כלולות המכסות את רוב הדרישות הקשורות לאירועים.

 

חבילת שירותים כזו הופכת את התשלום לגבוהה יותר ואת ההחלטה לקשה יותר.

 

בחירת מקום לאירועים קטנים היא ללא ספק החלטה שיכולה לרומם או לרסק את האירוע שלכם. זו החלטה אחת שבה אנשי מקצוע באירועים חשים את הלחץ.

מה משפיע על תהליך קבלת ההחלטות לבחירת מקומות

יכולתי למצוא כמה גורמים המשפיעים על ההחלטות בכל הנוגע לבחירת מקומות. אבל אלו רק השערות שלי.

 

אתם יודעים איך אני אוהב לנסות להיות אנליטי עם התוכן שמגיע לבלוג. אני לא אוהב רכילות, אני לא אוהב אופנה.

 

החלטתי לחפור לעומק ועשיתי קצת מחקר.

 

הממצאים מעניינים.

 

אינטראקציה אישית היא הערוץ המוערך ביותר שמשפיע על ההחלטות

אמנם כמקצועני אירועים אתם עשויים לחשוב שזה די ברור, זה לא יכול להיות המקרה עבור אתרי רישום אתרים, מנועי חיפוש, מגזינים מסחריים, בלוגים, אירועים וכו ‘

 

למעשה המחקר, שנערך בקרב 5500 אנשי ISES, חישב העדפת החלטה בין ערוצים כמו שיווק ישיר, מדיה מודפסת, טכנולוגיה (אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש), פרסום כללי ואישי.

 

לכן מפה לאוזן נראה הערוץ עליו אנו מסתמכים כאשר אנו מחפשים מקום או עצה לבחירת מקום.

 

 

המשמעות היא ששיתוף מידע עם עמיתינו ברשת ישפיעו על קבלת ההחלטות שעוזרות לנו לבחור מקומות.

 

למידע על חדרי ישיבות השפעה חזקה ביותר על ההחלטה הסופית

זה גם מעניין להבין טוב יותר כיצד עובדים המוחות של אנשי מקצוע באירועים. למרות שהמחקר נערך במסגרת האגודה הבינלאומית לאירועים מיוחדים (שאני גאה בה), ולכן בדמוגרפיה שמקדישה תשומת לב יתרה למרכיב המקום, הממצאים מפתיעים למדי.

 

המחקר מצא כי מידע על חדרי ישיבות הוא הגורם החשוב ביותר בהחלטה, יותר מעלות המתקן, האטרקציות, חלל התצוגה, שירות האוכל, ניסיון קודם, סוג חדרי שינה ותמיכה טכנית.

 

עלות מקום? באמת? הייתי מנחש שהתמחור יהיה הגורם העיקרי שמשפיע על ההחלטות. כנראה שלא המקרה.

 

אני מתרשם וזה נותן שיעור לכל אלו שמשווקים את המקום שלהם או יוצרים טכנולוגיה למקומות שיווק. מידע על חדר ישיבות זה מה שחשוב. חשיפת התכונות של חדר הישיבות שלך היא שגורמת למקצוענים של אירועים לומר כן!

 

לסיכום

בחירת מקום היא ללא ספק אחת ההחלטות העדינות ביותר שעומד בפני גורם מקצועי.

 

מחקרים הראו כי אנו סומכים על עצתם של אחרים כאשר אנו מחפשים מידע על מקום. יש לכך השלכה עצומה על אירועים ותערוכות המקדמות יעדים ומקומות. למעשה החלפת מידע זו באמצעות מפגשי רשת או מפה לאוזן הופכת חשובה ביותר להצלחת האירוע.

 

גורם חשוב נוסף המשפיע על הספקים הוא חשיפת המידע בחדר הישיבות ככל האפשר. למעשה זה יהיה המשפיע האולטימטיבי בתהליך קבלת ההחלטות.