במשך שנים רבות נאמר לנו כי שיווק דיגיטלי יהיה העתיד והדפוס יצטרך לתפוס את המקום השני או אפילו השלישי ככלי שיווקי. עם זאת, ישנם סימנים לכך שהצרכנים מתחילים לחוות עייפות דיגיטלית. אתה צריך רק לבדוק את תיבת הדואר הנכנס שלך כדי לראות כמה הודעות אימייל שיווקיות אתה מקבל. אני מתאר לעצמי שיש יותר מכמה בודדים.
עייפות דיגיטלית זו של צרכנים מציעה לאנשים המעדיפים להשתמש בדפוס ככלי שיווקי. הזדמנות להשתמש בדפוס כדי לרכוש לקוחות חדשים ולחזק את מותג החברה. להלן 7 סיבות מדוע הדפוס שולט:
- הדפס הפסקות באמצעות רעש דיגיטלי
מחקרים שנחשפו בשנת 2017 משתמשים עסקיים שלחו או קיבלו 121 מיילים בכל יום. מיילים אלה מקורם ב -269 מיליארד שנשלחו מדי יום מ -3.7 מיליארד משתמשי הדוא"ל ברחבי העולם.
בכל דרך שתסתכלו על זה מדובר ברעש דיגיטלי רב, והדפסים, בצורת קמפיין להפצת עלונים, יכולים לחתוך את הרעש הזה ולהשיג לכם לקוחות נוספים.
- הדפס מעורר רגשות חזקים
זה ידוע מזה כמה שנים שבניגוד לדעתם של אנשים, אנשים לא מתעלמים מעלונים, אלא נוטים שומרים אותם במשך 38 יום בממוצע. לאנשים רבים יש מקומות מיוחדים בביתם שבהם הם שומרים את העלונים אותם ניתן לקרוא בזמן כלשהו בעתיד. אחד המקומות הפופולריים ביותר הוא, בעזרת מגנטים, על דלת המקרר.
פחות דואר פיזי מגיע לתיבת הדואר מאשר דואר שמגיע לדוא"ל שלך, נראה שמודעות פיזיות, ועלונים באופן ספציפי, זוכים לערעור רגשי חזק יותר מכתובות דוא"ל, והם נשארים בזיכרונות של אנשים ומקלים על הזיכרון בעת ההחלטה לקנות .
- הדפס תומך במאמצים דיגיטליים
למרות שאולי אנשים סובלים מעומס דיגיטלי, אין זה אומר שניתן להתעלם מהם ולהעביר אותם לפח; ההפך, פרסום בהדפסות יכול לאמץ את העולם הדיגיטלי באמצעות קריאה לפעולה כדי להביא אנשים לאתר שלהם. קונים פוטנציאליים ישמחו לבקר באתר האינטרנט שלך ולבצע רכישה.
אז וודא שיש לך עלות כניסה משכנעת על העלון כדי להעביר אותם לדף הנחיתה שלך.
- הדפס מחזק את המיתוג
בהתחשב בעובדה ש -70% מהאנשים שמקבלים פרסום ישיר כמו פליירים ופרסום מודפס פותחים אותו, ו -79% ממנו נקרא דקה או יותר, עלונים מודפסים הם דרך מצוינת לחזק את מותג החברה שלך ולשמור על ה- TOMA שלך (Top of Mind Awareness) גבוה.
קמפיינים בעלונים קבועים ישמרו על העסק שלך במחשבה של הלקוח ויכולים להיות דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר לשלוח אלפי דוא"ל. עם זאת, עליכם לוודא שהעלונים שלכם מיוצרים היטב ומכוונים לשוק היעד הנכון.
קח את הגומרים האלה בחשבון, זה יעבור דרך ארוכה ביצירת מותג חזק לעסק שלך וחיזוק מודעות המותג שלך.